Tips!

Tänkte visa er om hur man gör så att bloggen syns som en "app" på er iphone, så att ni kommer direkt till den bara ni klickar på "appen". Om ni inte förstår så titta på bilden nedanför:)
Såhär menade jag;)
Först går du in på bloggen som du vill lägga till, sedan trycker du på den "saken" där jag har gjort en pil.
Sedan trycker du på "lägg till på helskärmen"
Här kan du sedan ändra namn och sånt. När du är klar med det trycker du på "lägg till", och vips, så har din blogg hamnat på din skärm;) Svårare än så är det inte!

Hoppas att ni gillar det här tipset och att ni kanske lärde er något nytt! Detta blir förmodligen dagens sista inlägg, för min del iaf, har jättemycket i skolan som måste bli gjort. Så vi kanske hörs idag, annars bloggar jag imorgon igen!/xoxo Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0