Naglar

Hej allihopa!:)
Här är naglarna som jag har målat och som jag har lovat att visa på bloggen, jag har målat på lösnaglar och vissa blev jag inte alls nöjd med...
Men jag visar de iallafall.
Denna har jag bara målat på en nagel, men jag tror att jag ska måla resten av naglarna i detta mönstret också.
När jag köpte dem var det fransk manikyr på dem. Jag har använt mig utav ett rosa nagellack från kiss, ett turkost från kiss, ett lila från kiss och ett rött från maxfactor.
Denna har jag också bara målat på en nagel, men jag blev inte alls nöjd med den...
När jag målade den var jag stressad och jag tappade den på golvet när nagellacket inte hade torkat, självklart uppochner också....
Jag har använt mig utav ett mörkblått nagellack från babes (köpt i London), ett vitt från H&M och ett rött från Maxfactor.
Dessa naglarna var fransk manikyr från början så jag har bara målat lite glitter på det vita, detta har jag gjort på alla naglar, nagellacket är från Mavala.
Den sista har jag bara gjort på en nagel, jag gjorde fransk manikyr, men istället för vitt så tog jag rosa.
Jag satte också dit två "diamanter" i mitten.
Nagellacket kommer ifrån kiss.
/xoxo Maja
P.S. det är copright på alla bilder vilket betyder att ni inte får kopiera dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0